Friday, January 28, 2011

~~~ Bila Chick buat hal ~~~

Bila chick buat hal tue lerr tajuk entry aku ntuk ari nie...huhuhu...sape chick tue !!! chick tue dew lah keta kesayangan aku yang mama aku hadiahkan semperna aku berpraktikal di hkl...mama aku ckp jaga chick tue leklok ya...jangan duk nak race ja everytime..hehe...tue lerrr pesan mama kepada c anak nyew ini...tpi kan speed up tue dew la feveret aku dan aku x leh nak buang habit tue...haha...nak tambah ag kalu time aku ngah mood tintong...mmg ler 140 ja aku drive c chick nie...cilok sana cilok sini..haha..baru puas hati kanzzz...


* c chick yang aku sayang ~~~

Tapikan tanggal 27/01/2011 chick aku nie buat hal la plak...dengan tetiba ja
tayar die burst tetengah jalan on da way pak munawir balik dari umah kengkawan,
mak ai dah la aku x reti papew sal keta nie...nak wak camner la...terpaksa la berhazard light
di tepi jalan buat sementara waktu...nasib baek la kawan aku yang sowang nie tau sal keta...
dapat la die bukak n tukar tayar keta nie...tapikan spare tayar pown cam hampeh gak
xdew angin...kempis ja...cukup2 ntuk sampai ke pump stesen dan bernasib baek pump stesen
x jauh dari tempat kejadian...alhamdulillah...sesampai ja pump stesen terus pump dan blik umah.
on da way balik just bawak 40 kmj ja..bapak ngantuk...aku x pernah drive seslow tue..
ase kalu race ngan cik kura-kura kompem menang cik kura-kura...hahaha...

Dan hari nie tanggal 28/01/2011 aku x p praktikal pown kerna terpaksa p workshop nak tukar tayar c chick nie...dah la ngan duit ngah pokai nie...terpaksa la tunggu mama bank in kan duit...huhuhu....tunggu punya tunggu mama pown call gtau yang duit dah di bank in kan...alhamdulillah...terus bergegas ke workshop kat lucky garden...cik2 abang p jumaat aku p workshop ha elok la tue...hahaha...tukar punya tukar terus la RM 155 melayang masuk lam akaun c workshop tue...hurmmm botak lerrr kepala aku jap g...dah la nak p singapore ag cuti nie...mane la aku nak cekau duit nie...hurmmm...duit gaji photoshoot pown x masuk ag...minggu depan satu ag baru masuk duit tue....alamak nyew mama la kene sponsor p singapore ...hehehee... Suara ku berharap yang chick dah stop buat hal la lepas nie...x larat nak maintance nyew...huhuhu...
adiossss...

No comments:

Post a Comment