Tuesday, January 4, 2011

Kesah 4/1/11

Aduh bangun ja pepagi ari nie ase cam malas ja nak g praktikal, malas yang amat sangat..hahaha...aku sendiri pown x tau napew ase cam malas ja nak pegi praktikal ari nie...selalunya ajin ja nak pegi....hurmm serba x kene ari nie...seme mendew yang aku wak pepagi nie ase cam lain macam ja macam x mengizinkan aku pegi ja...tpi aku gagahkan jugak ntuk pegi praktikal nie sebab malas nak ponteng la nnti banyak lak mulut2 hanjeng yg nak mengata kat aku nie, satu agi nnti CI marah lak kan x pasal2 cuti aku ntuk raya cina nie kena potong lak....langsung x merasa nak celebrate ngan family...huhuhu...

Tiba ja kat perkarangan hkl terus ja pergi ke jabatan peditrik coz minggu nie aku ditugaskan ntuk berpraktikal disana selama seminggu lama nya...huhuhu...dah la jauh dari tempat letak keta, terpaksa la menapakkan diri nie kesana dah la ngan sakit kaki nya...tpi terpaksa la jugak kan, nak tunggu transit ke peads hurmmm baik x yah,nnti lambat lak sampai coz transit pown tersangkut lam jem jugak...huhuhu..baik jalan kaki jew la cepat sket sampai ke sana, sesampai disana ja jam dah menunjukkan kul 7.30 a.m , awal aku masuk kerja ari nie, terus sign in kat log book pelajar dan duduk la dikaunter jxr ntuk tunggu borang sampai, tunggu punya tunggu terlena aku dibuatnya...hahahaha..nafsu tido tue lom ilang ag la katekan...sedar2 dah kul 9 a.m borang dah bertimbun dan masa untuk berkerja telah pun sampai, terus straight kew bilik 2.

Di bilik 2, berkenalan la ngan jxr yang bertugas kat situ, dua2 pompuan, tapi x lawa pown..hahahahaha....kerja punya kerja tup tup dah pukul 11 a.m , x sedar masa berlalu dgn pantas, ok tiba masa ntuk aku lak ntuk handle patient kanak2 nie...aduh dah la aku kureng ngan kanak2 nie...camner la aku nak buat nie....ok first try babe..dan tetiba ja jxr tue maki2 aku kerna radiograph yang aku hasilkan x cantik die kate xdew nilai artistic, amboi puki punya jxr ko tau ka nilai artistic tue, aku nengok radiograph ko pun xdew nilai artistic gak...nak maki2 aku...puki la ko...dah la bengong , nak ajar, ajar lah leklok nie x duk nak maki2 org ja, aku tau la nie aku nyew first trial kat peads dan aku x pernah handle pt's kanak2 yg bawah umur 12 thn dan yang masih lagi baby. Ko kan memang nak kene ngan aku la... Nasib baek aku sedar diri yang aku nie student ag...kalu x dah lame aku maki ko balik...panas gilerrrr telinga aku dengar ayat hanjeng ko tue...dah la muko cam puaka niyang rapik...x ngaku aku ko satu negeri ngan aku...kalu jumpa kat negeri pown aku wak x kenal ja ko...aku kalu bleh mau ja aku langgar ko biar ko mampus..hahahaha...senang sket hidup aku....terus aku xdew mood nak praktikal ari nie...ase cam sial ja...ko buat la sengsorang kan ko pandai dan adew nilai "artistic" la konon nya...nah ambik la ko..x hingin ak wak dah...baca buku lagi bagus...hahaha...

1 p.m masa ntuk mkn..huhuhuhu...pegi mkn kat medan selera...jln la jugak...jauh lak tue...makanan bayk pilihan kat situ dan murah sket berbanding ngan kantin di department peads nie...ari nie mkn nasi campur ja....huh xdew mood nk mkn la...tpi terpaksa mkn coz nak kan tenaga..hahaha....meleweh ja aku kat medan tue...masuk kerja blik lam kul 2.30 p.m malas nak masuk awal, malas nak menghadap muka si puki tue...hahaaha...tetiba ja dengar table x-ray patah...hahahaha....pompuan sial tue punya kerja...nak jew aku gelak time tue nengok muka si sial tue time die cuak...hahaha...pucat gilerrr muka die...padan muka ko...nak maki2 orang lagi kan dan dah dpt balasan time tue jugak...skrang nie Tuhan bagi cash ja...hahaha...kan dah kene maki balik ngan ketua jabatan...ambik ko, rase kan apew yg aku rase...hahahhaa....xdew nyew nak kesian kat ko....hahaahahah....malas nak nengok muka ko..terus bawak diri p portable...lagi best masuk ward nengok2 baby..hahaha....

4.30 p.m masa ntuk balik, tpi x leh blik la plak...adew pt's ag, terpaksa la stay jap abeskan pt's yg berbaki nie...huh geram gilerrr ase nyew...dah la aku xdew mood nak kerja ari nie kene la stay back campai kul 5 p.m ...tpi aku mintak gak nk blik kul 4.45 p.m dan naseb baek akak yang sorang ag tue bagi....dpt la aku blah dari duk menghadap muka ko....hahahah...bubye...hope sok aku dah x kenal ko...hahahhaa....ko pompuan sial yg pernah aku jumpa....wekkkkk...

On da way blik ari nie...tiket parkir x kene bayar coz gtau yag aku student and praktikal kat cini...huhuhu...jimat duit aku ari nie...hahaha...ari nie jalan on da way balik x jem mcm sebelum nya...hairan...cam mengerti ja yg aku nak campai awal kat ostel...hehehe...sesampai ja kat ostel terus naik bilik n tido tpi tido aku tertanggu leh kejadian ari nie...perasaan geram tue still lagi membuak-buak lam diri aku nie...ase cam nak g lempang ja pompuan sial tue...hahaha...last2 aku p office main fossball nak ilang kan perasaan geramn nie...huhuhu..berbaloi kot...aku menang la plak main game tue...huhuhu...puas ati aku ase nyew...lepas ja main game tue terus pegi mencari nikotin...huhuhuhuhu...best2 dapt nikotin ari nie...hahhahaha....skrang masa ntuk tido dan berfikir ntuk pegi atau tidak praktikal sok....dan berharap aku mimpi apew yg aku mimpi smlm...hahahaha...nyte...ZzzzzZZZzzzzZZZ.....


* Pesanan ringkas buat si pompuan sial....pegi mampus.....hahahahahhaaha

No comments:

Post a Comment