Tuesday, January 11, 2011

Apa punya nasib la...



Apa punya entry la aku tulis ari nie kan...huhuhu...tapi aku btol3 not in mood ari nie pabila CI suh ciapkan 19 assignment selama aku berpraktikal di sana, dah la aku dah disediakan ngan assignment oleh pihak kolej, 3 lak tue dan sekarang nie campur tolak bahagi dan darab seme nyew 22 assignment aku kene ciapkan lam masa aku berpraktikal nie...aduh !!! mampus la aku camnie...nampak gaye nyew x kuar memaner la lepas nie kene bersengkang mata depan lappy coz nak ciap kan mendew sengal tue...huh...dah la kene ciapkan presentation ag ada interview agi...nak study ntuk final exam agi...dah la final exam masuk dari sem 1 campai sem 5...tintong aku memikirkan mendew nie...susah gak jadi final year student nie, banyak mendew yang perlu diciapkan lam masa yang singkat....nak cover dari first sem campai sem 5 bukan nyew kerja kejap ja..mkn masa jugak la rg kate...tintong3 !!!!!

ARGHHHHH MALAS NYEW NAK CIAPKAN ASSIGNMENT YANG BERTIMBUN TUE....SENGAL SESENGAL NYEW.....!!!!!

No comments:

Post a Comment