Sunday, January 23, 2011

Dating ngan couple setahun jagung ~~~

Assalamualaikum.....entry aku kali nie sal dating, orang kalu dating selalu nyew ngan bf atau pown gf kanzzz tapi aku dating ngan couple setahun jagung...haha...bleh la wak drama king cinta tiga segi yang bersegi-segi tue...baru terlebih warna sket idup nie...kanzzz...
Al kisah nyew tayoob...aku kuar karok marok pade tgh hari nyew sampai ler kepetang aku karok dew la 6 jam aku karok sampaikan aku dah hilang suara dan x tau lagu pew nak nyanyi dah coz seme lagu yg aku tau asu dah nyanyi...ko pandang aku, aku pandang ko last2 masing-masing tergelak coz x tahu nak nyanyi lagu pew dah...dan nak di pendekkan lagi org yg dah pendek maka bersurai lah pada kul 6 ptg nyew....balik ja kolej dpt la jemputan mam kat kedai yg paling best d area pj nie..hehe...pew lagi kan..mam tue...on jew la...tepat kul 8 gerak kew tempat mam tue...pergh bapak la ramai org kat ctue...sampai kene que nak kan tempat duduk...tapi mmg berbaloi la mam kat citue...kenyang sampai esok...kenyang kew ??? bagi aku time tue jew la kenyang esok kompem kene mam balik..hahaa...minum air i kiss u...dew sesapew nk rase kiss aku x...eh sorry ea..kiss aku hanya ntuk org yang aku sayang jew...haha...jgn jeles...nak jeles pown lantak kowang la...ade aku kesah...

Lepas ja kontena kapal nie penuh so masa ntuk lepak la plak...
dan tempat rasmi ntuk aku lepak dew lah turbo bridge...jarang
pergi tempat lain coz turbo bridge memberi aku satu ketenangan
dan aku merasa selesa berada disana walaupun tempat tue skrang
dah x cam dulu..skrang nie havoc gilerrr....ciap dew org celebrate
bufday ag kat cana...balik2 tepung lagi..nasib lerr x kene aku...
kalu kene bak sini sket cake tue...hahaha...dapat jugak aku merasa kanzzzz...

Tepat kul 12.01 a.m...turbo bridge bertukar menjadi satu kenangan terindah
coz sweet couple of the year nie sambut anniversary pertama mereka
bersaksikan suasana yang sungguh nyaman senyaman penghawa dingin new york tue.
Happy anniversary di ucapkan kepada Darvin Lurve Diba...
Semoga hubungan percintaan kowang berkekalan sehingga ke jinjang pelamin
dan sehingga ke anak cucu mahupun cicit hendaknya...teheee...
nnti kowang dah nak kawin jgn lupa ajak aku lak...kalu x ajak
nahas la kowang aku carut satu malaya nie...hahaha...kowang nak tahu x...
aku gelar kan diorang nie pasangan umbrella ngan batang penyapu tau...adew la kesah nyew
malas aku nak story kat cini coz bukan kowang baca pown..hahahaha...
Bermula perkenalan dan percintaan di putrajaya dan menyambut anniversary yang pertama di putrajaya...itulah name nyew cinta sejati...
* Sweet CoUpLe oF tHe YeAr~~~

Haaaa..nengok teteman seme nyew dah berpunya dan dew pown yang dah masuk setahun jagung lam dunia percintaan terasa diri nie memerlukan seseorang untuk dicintai dan mencintai seseorang itu...hehehehe...biarlah rahsia....hanya Tuhan jew yang tahu pew yang aku rasa selama nie...aku tetap sayang kat sorang jew..biarlah apew pown yang terjadi...Aku mencintai mu lebih dari apa yang kau tahu...mood swing lak tetiba...huhuhuhu...sayaang cinta hanya untuk ko sorang...teheee... waaaaa....

Sweet couple semoga berbahagia selalu dan
semoga persahabatan kita berkekalan hingga hujung usia...


Lurve,
faiz ziegler



No comments:

Post a Comment