Tuesday, January 18, 2011

Health screening la konon nyew...

Assalamualaikum, alamak dah bersawang mawang dah blog aku nie almaklum lah orang buzy la dikatekan...xdew masa nak menghupdatekan blog nie disebabkan leh kekangan masa yang tersangatlah mencemburui aku nie...ari biasa aku bangun pagi blik petang dan mlm nyew sleeping beauty lak kalu weekend lak asyik dew jew hal sampaikan aku sendiri x sempat nak bersosial...huhuhuhu...tue lah hakikat pabila menjadi pelajar tahun akhir...huhuhu... Ari nie aku terpaksa menggunakan khidmat vacum ntuk sedut seme sawang2 n habuk mabuk yang duk melekat kat lam blog aku nie....ase letih lak.....letih tekan lerrr....bukan letih pew pown...hahaha... Cer kowng baca title entry aku kali nie...pew yg terlintas kat kepala hotak kowang ?

Nie ha aku nak gtau yang aritue minggu lepas la kolej aku dew wak free health screening test kat org awam n student semperna open day....so nak di jadikan kesah satu persinggahan la kan, aku p la sat tinjau minjau kat tempat health screening tue...tetiba ja budak yg bertugas kat ctue panggil name aku...eh ner dak nie tahu name aku...aku x kenal lak diorang nie...p ja kat tempat diorang, diorg suh la wak health screening, aku pown wak la.... check berat, tinggi, bmi, bp dan co level skali...kat bawah tue lerr result die ea :


* tengok lerrr result die...perasaan satu mendew tak ?

Kowang nengok result suda lerrr...gambar yang kat tepi tue x yah nengok la...nnti kowan jeles lak...aku kan hensem....hahhaa....hensem kan aku... Dapat ja result nie aku ase gumbira ja padehal aku x ambik satu agi test, takut aku nak ambik test satu ag coz kene cucuk2...aku x nak la...nnti tercucuk kat tempat yang x sepatut nyew... Satu perubahan yang ketara kanzzz...aku pown x sangka gak....dan aku berpuas hati...hahahahaha...aku nak kowang cari sendiri pew yang aku ckp sal perubahan yang ketara tue...hahaha... cari ea jangan x cari lak....

Nanti aku nak wak lagi lah health screening...nak wak yang full health screening lak kat ospital nak nengok result die gempakzzz kew x...hahaha...berharap lagi gempakzzz dari nie la kan...
K la aku nak chow lu nak layan sleeping beaty...hahaha...

No comments:

Post a Comment