Sunday, January 9, 2011

Hari minggu yang memenatkan (tpi best)...

Hari minggu aku berlalu dengan penuh kesibukan pabila perlu bekerja sebagai promoter bagi pihak kolej di Kuala Lumpur Convention Center, puas dan tersangatlah puas pabila diri ini sentiasa berada dalam kesibukan...berharap kesibukan ini senantiasa berada disamping ku...huhuhu...

Cerita hari minggu yang sibuk : bangun ja pepagi dah kene bersiap coz kene naik van nak kew klcc walaupun badan ni masih lagi terasa kepenatan berpraktikal di hkl, bersiap bagai nak rak sampai kengkawan yang join jadi promoter terpaksa la tggu aku...hahaha...ner x nyew semalam pegi terkinja-kinja kan mesti la blik lewat malam dan tido pown kompem2 la lewatkan...hahaha...tpi nasib baek member tue jenis yg x cepat marah kalu x teruk lerrr aku kene marah....huhuhu...sampai ja kat van terus bergerak kew klcc dan sesampai nyew kat klcc terus ka hall 1 d mana booth terletak..bapak jauh dari tempat org cam terpinggir pown dew gak...hahaha...lantak la...setup2 tepat kul 11 exhibition pown dibuka dan org nyew x seramai exhibition di mid valley...huhuhu...terasa bosan gak la pada mula nyew...huhuhu...tpi yg best nyew seme org berkerja dengan ajin skali...first time tgk staff2 nie rajin...rajin bersebab coz org besor ada skali...hahahaha...

Tue lah tabiat org kita, pabila boss turun baru nak tunjuk rajin kalu x asyik jaga bontot ja...hehehe...x paham aku...tip tap tip tap masa berlalu dan aku still ag setia ngan kerja dan tepat ja masa ntuk mkn terus kuar dari tempat tue ke taman klcc nk ambik oxygen jap...hahah...lepas tue masuk dan melilau-lilau booth org dan aku tertarik ngan satu booth nie cilantro name booth tue, cilantro adalah sejenis bahan masakan yang selalu nyew terdapat didalam masakan barat, aku terpaku kat depan booth tue dengan hidangan makanan barat yang mmg test aku, sambil mkn sambil dengar penjelasan promoter tue. agak menarik jugak course yg ditawarkan, leapas aku tamatkan pembelajaran nie aku akan ambik course tue kerna hanya mengambil masa selama 9 bulan sahaja..huhuhuhu...amat singkat tpi aku dipahamkan yang jadual pembelajarannya padat...itu aku x kesah pown...huhuhuhu...

Lepas ja abis duk dgr penjelasan dan perut pown dah kenyang time ntuk balik kew booth sendiri...huhuhu...malas la plak ase nyew nak blik booth...meleweh la lagi..hahaha...balik2 booth dah time ntuk blik...huhuhu...keesokan ari nya pown sama gak...tpi kan ari nie last kan byk mendew yang best terjadi....huhuhu..antara nyew dapt mendew free dan mendew yang paling aku suka dapat pendrive free dari itslingo...huhuhu...warna ijau ag...warna peveret tue...huhuh....
ari yang last nie banyak jew mendew yang best berlaku...semoga 22/01 dan 23/01 nie berjumpa agi...huhuhu...tpikan asyik student ja kene angkat barang..pehal nie..staff malas taraf gaban...dah la bg x cukup tpi kita lak kene kerja teruk, diorang x pew la dpt nyak dan asyik duk bg penjelasan ja kita nie yg berdiri dari pagi sampai kew petang....suppose to be the same la...kan adil sket...anyway lantak la...malas nak pikir...hahah...mendew pown dah abes kan...kita jumpa ja di mid valley lak....semoga jumpa ag....hehehe....

Balik ja kolej dapat ag satu berita yang sangat menggumbirakan ati....ner x gumbira nyew pabila mama bagi green light ntuk travel kew singapore ngan member this april...mama cakap iz kan dah besar dah tiba masa ntuk iz mula hidup berdikari di negara orang...sebak dan gumbira lak mama cakap camtue...yew la kan tahun nie aku akan dapat kunci kebebasan dari mama...huhuhu..tentiu mama kerna terlalu memahami iz selama nie...sayang mama sesangat...mama tunggu ea iz ada surprise buat mama ntuk harijadi mama tahun nie...hehhee...x sabar nak balik jumpa mama dan mengsurprisekan mama...hehee...lurve u mama...muahhhhh...

Malam masih muda ag...tpi aku dah ngantuk nie....huhuhu..nak layan lagu lah sebelum tido...huhuhu...sok nak bangun awal dan berpraktikal kat hkl...huhuhu...nyte...zzzZZZzzzzZZ

No comments:

Post a Comment