Saturday, February 12, 2011

my 21 birthday !!!


Assalamualaikum...wah dah lame aku x berblogging nie dan bersawang dah aku nyew blog...huhuhuh...aritue blik cuti aye cina x sempat pown nak berblog coz busy ngan xtvt sambutan aye dan xtvt melancongkan diri...muahahaha...ok berbalik kepada aku nyew entry kali nie...my 21 birthday...hurmmmm...pejam celik...pejam celik tahun nie aku dah masuk umur 21 tahun dah besar aku upenye...cam x caya jew aku dah masuk umur 21 nie...cubit pipi yang gebu nie ase sakit la plak...mmg kompem x mimpi nyew...hahaha

Jutaan terima kasih aku ucapkan kepada MAMA kerna melahirkan seorang anak yang cute miut nie yang bernama Muhammad Faiz Bin Musa...MaMa anak mama dah besar upenye dah masuk umur 21 dah tahun nie...tentiu mama kerna x pernah jemu melayanie kerenah iz selama nie...sayang sesangat kat mama...jasa mama tidak dapat iz balas dengan wang ringgit yang jutaan ringgit itu...iz hanya mampu berdoa ke hadrat ILAHI supaya mama dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan hidup mama bertambah bahagia dari dulu...iz tersangatlah sayang kat mama...Mama terima kasih sesangat dengan present yang mama bagi tue....iz suka sesangat kalu bleh iz nak frame kan jew...terharu sesangat kerna mama tahu ape yang iz inginkan selama nie...terima kasih yang x terhingga diucapkan kepada mama...buat kakak ku yang aku selalu gaduh...gaduh sayang okezzzz....tentiu ntuk present yang kakak bagi tue ea...suka sesangat...dan terima kasih kerna kakak memahami ape yang adik nak selama nie....dan x sangka kakak sanggup habiskan masa bersama adik bersiar2 disana sini semperna birthday adik...appreciate sesangat...lurve you both really ketat2...muahhhhhhhh.....

Kepada member kat fb dan kat luar terima kasih bebanyak diatas wish yang anda kirimkan kat aku...x sangka meriah sangat birthday aku kali nie..kowang member da best la...semoga kowang seme dirahmati oleh ALLAH hendaknya...amin3...

Aku masih ag x percaya yang umur aku dah masuk 21 coz aku still ag ase cam berada lam umur belasan tahun...x sangka aku dah dapat kunci kebebasan dan aku akan gunakan kunci itu dengan penuh berhati2 supaya ianya tidak menjadi sebaliknya...hehehe... aku dah besar upenye...besar dan besar dan besar dan dari hari ini bermula lah aku untuk hidup berdikari...cam la selama nie x pernah hidup berdikari kanzzz...hahahah...

Buat bff ku...terima kasih kerna kowang seme sanggup luangkan masa berharga kowang ntuk celebrate bufday aku...kak zita, diba and darvin...tentiu sesangat, memang aku x sangka dan x jangka yang kowang akan mengsuprisekan aku kat jambatan turbo...mmg aku tergamam gilerr time tengok cake tue...nak nangis pown ada..mmg aku speechless time tue...perasaan aku bercampur baur time tue...Ya ALLAH x sangka sesangat...really2 appreciate it...tentiu guys for da suprise....kowang memang la bff aku sampai bila2 dan aku berharap relationship kita nie akan kekal sampai bila2...susah senang kita bersama...amin3 ku panjatkan ke hadrat ILAHI kerna pertemukan aku dengan satu perhubungan yang aku cari selama nie...HAPPY BIRTHDAY FAIZ JIN HUN !!! Itulah hadiah yang aku cari selama ini...dan aku berterima kasih kerna aku telah mendapatnya...

I love u guys.....muahhhhh....xoxoxoxoxo..... HAPPY BITHDAY FAIZ JIN HUN !!!!!

LOVE,
FAIZ ZIEGLER

No comments:

Post a Comment