Sunday, February 20, 2011

Repair keta !!!



Assalamualaikum....agenda aku hari minggu nie p repair kete coz tayar depan keta wak hal...nasib baek la workshop bukak ari sabtu nie...pegi punya pegi and check punya check banyak la plak yang kene repair..hurmmm...repair jew la...melayang la jugak duit aku di buat nyew...dew lagi yang kene repair kat bahagian enjin nie especially nyew kat bahagian aircond tapi terpaksa tangguh lu coz nak tunggu duit gaji masuk lu...mahal lak tue nak repair aircond nie...dan ambil masa gak la...so repair apew yang patut dulu la...tung tang tung tang siap la repair dan aku pun bergegas ke lokasi kejadian kerna dew photoshoot yang perlu dibereskan...nasib baek sampai on time...hehehe...kalu x kene marah la jawap nyew...bermandikan peluh jugak la hari nie...panas yang amat dan nasib baek aku pakai uv protection kalu x abes la muka aku yang gebu nie...hahaha...lam kul 5 p.m jugak la baru abes sesi photoshoot...dah ciap tue...terus balik dan terpaksa menghadap lappy lak masa ntuk edit pew yang patut...dan buat masa skrang nie sesi mengedit still ag berjalan...mata dah semakin layu dah nie...dah la esok nak kene submit dah...hurmmm....malas tol nak mengedit nie...hehehe...

Agenda ntuk esok...lepas ja submit photo aku nak g digital mall jap nak usha lens tamron yang harga nyew 2k tue...nak tgk fungsi die gempakzzz kew x...kot2 la harga jew yang gempakzzz kanzz...ner tahu kanzzz...huhuhu... k la aku nak meneruskan sesi mengedit lepas ja abes nak sleep...daaaaa....

No comments:

Post a Comment