Monday, February 14, 2011

Aktiviti hari minggu...

Assalamualaikum...lama jugak aku x hupdate blog aku nie...yew la ner x nyew encik p1 wak hal la katekan kejap die dc kejap c...pening oatak haku dibuat nyew...hahaha... hokey berbalik ke tajuk entry aku...aktiviti hari minggu aku sangat lah menyeronokkan dan memenatkan...sesampai ja kat resort seri permaisuri jam sudah menunjukkan kul 4 p.m tengok tengok khemah sudah siap sedia tunggu letak barang jew...terus masuk bilik persalinan dan tukar pew yang patut coz nak bermandi manda....dekat 3 jam jugak la aku mandi manda nie...hahaha...lepas ja puas mandi manda main game air lak...huhuhu..game monyet lam air...hahaha...lawak gilerrr game tue...siap kene baling ngan gumpalan pasir ag...jahat tol memember nie...hahaha...next xtvt naik banana boat..pergh laju giler dan siap terhenjut2 lagi naik tue....sesampai ja kat destinansi terus free fall lam air tue....cuwak giler aku dah la x tahu berenang...time free fall tue ciap terhantuk kepala member lak sakit gilerrr kepala...hahaha...sesudah jew main banana boat masa ntuk naik dan mandi air tawar lak...masa ntuk menyediakan bahan ntuk bbq...hehe...masa ntuk mam suda tiba...teheeee...sesambil mam sesambil bercerita dan mendengar petikan guitar...mmg best lah....oh yew nie la beberapa shoot yg aku nak share ngan kowang xdew la pro ner pown...still ag d peringkat beginner...


*menjelang suasana malam


*sunset tapi sayang matahari dilindungi oleh awan...


*nak kate tungguk tapi dew daun...mmg cantek la..

....sambung balik citer ea...lepas ja mam habes sesi bercerita bersambung lagi dan cerita hantu pown terkeluar..kecut perut aku dengar citer2 dak2 nie...huhuhuhu...sampai ke pagi cite hantu menjadi topik utama sampaikan perasaan seram tue dah hilang...hahaha...bukan riak tapi realiti sebabnyew terlalu byk cite yg kuar dan jalan citew pown lebih kureng same jew...layan jew la...hahaha...ok masa ntuk tido lak....pergh sejuk giler nak tido coz uda pagi lerrr....lupa bwk blanket lak tue.....tido jew la...pagi tue bangun2 terus cari makanan coz perut dah kosong dan mintak diisi....lepas mam terus turun mandi manda...sampaikan sunburn kulit aku dibuat nyew...lam kul 11 camtue lah..masa ntuk berkemas blik kew kl...sayang gilerr nak tinggalkan pd...coz tempat tue tersangatlah menenangkan fikiran yang kusut masai...hahaha....kul 12 bertolak kew kl...dan sampai kl kul 1.30 p.m dam masa ntuk tido lak...hahaha....letih yang amat dan di tambah dengan badan yang sakit2...huhuhuhu...
Satu xtvt yang menyeronokkan dan akan kembali ke PD pada suatu hati nanti...adiossss....

No comments:

Post a Comment