Friday, December 3, 2010

HaRusKah !!!!!


Dikala dikau mencari cinta
Aku memberi tetapi tak pernah kurasakan
Dikala aku dilamun cinta dengan dirimu
Mengapa kau jauh dariku

Tiada cinta di dalam dirimu
Biarpun kau kata Baby I love you
Tidak kau rasa getaran ini
Tiada cinta lain sehebat cintaku

Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hati ku
Tak perlu kau ucap
Baby I love you so
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku

Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain di fikiranku
Lupakan semua apa diimpikan
Jadikan pengalaman cinta
Kita berdua

Setelah semuanya berlalu hatiku sepi
Tapi ku harus hadapi
Hidup tanpa curahan cintamu
Aku gembira
Kanku simpan cinta ini

Tiada cinta di dalam dirimu
Biarpun kau kata baby I love you
Tidak kau rasa getaran ini
Tiada cinta lain sehebat cinta ku

Haruskah aku menanti
Haruskah aku cinta kamu
Kerna kutahu
Baby you don't love me so

Haruskah...
Haruskah aku menanti cinta darimu
Haruskah...

No comments:

Post a Comment