Friday, December 31, 2010

Hari Terakhir Buat Diriku....


Cam pelik ja bunyi entry aku kali nie..huhuhu..entry nie biasa ja xdew makna papew pown just hari terakhir buat diriku berada disamping 2010 kerna menjelangnya detik 12.01 a.m mlm nie bermula lah era baru dalam hidup aku dan aku akan berada disamping 2011 untuk 365 hari akan datang... Most welcome 2011...

Ase cam kejap ja berada disamping 2010, sekejap sesangat dan sekarang dah nak masuk 2011. Masa berlalu dengan begitu pantas sekali tapi alhamdulillah aku masih lagi bernyawa dah berjaya mengharungi dugaan dan cabaran semasa berada di 2010 dan ia juga sedikit sebanyak mengajar aku erti sebuah kehidupan dan akan menjadikan aku lebih dewasa dari segi pemikiran dan tingkah laku ku.

Huhuhu...malam nie ada party sambut new year...and i will be there and have fun...hopefully all my wishes will come true this new year and all da best to my frenzzz....ku tinggalkan 2010 dengan seribu kenangan.

No comments:

Post a Comment