Sunday, December 26, 2010

Entry buat S.A


Salam kemenangan buat skuad Malaysia...Malaysia boleh la...huhuhuhu...Hari nie terima mesej dari manager S.A...die tnya anda nak teruskan lagi kew x lam dunia nie...hurmmm..kelu aku nak jawap...sebab aku dah patah hati nak sambung balik dengan S.A nie...yea la kan dah mcm2 org aniaya kita xkan kita nak pergi balikkan, mesti nak jauhkan diri sejauh yang boleh kan. Kesah hitam yang dulu susah nak dihapuskan dalam diri nie, memang la senang orang ckap just forget da past but the past memainkan peranan yang penting dalam dunia nie...Adakah anda still lagi mahu ditindas cam mase dulu....jawapan saya tidak....tidak same sekali...Noktah untuk segalanya...

Diharapkan anda mengerti dengan keputusan yang saya buat ini kerna diri ini sudah terseksa dengan permain mu. S.A aku tinggalkan mu bukan kerna ku membencimu tapi keadaan yang memaksa diriku berbuat demikian, tidak kesah lah berapa banyak yang telah ku laburkan, kan ku redha dengan semua itu kerna itu bukan lah bidang yang ku pilih.

Sekarang aku lagi senang dengan apa yang aku ada dan yakin dengan jalan yang telah ku pilih. Jalan yang terbaik adalah tidak. Sila faham akan kehendakku dan ini adalah keputusan yang telah aku pilih.

TIDAK !!!!!

No comments:

Post a Comment