Friday, April 22, 2011

Pengakhiran bakal menjelma jua....

Assalamualaikum...wah bersawang blog aku nie, ner x nyew x sempat nak hupdate coz terlalu buzy ngan tugas harian menyiapkan assignment and presentation yg akan disubmitkan mggu depan tanggal 25/04/2011....acctually aku nyew nie still ag lam 80% ciap dan still ag memerlukan masa ntuk ciapkan nyew...muahahahahaha...

Menjadi seorang final year student dan bakal menghabiskan sesi pembelajaran dalam masa 2 minggu ja lagi adalah membuatkan diriku berasa stress dan sebagainya...Nie dew lah masa terakhir ntuk aku menaip dan mengpresent ntuk kali terakhirnya buat diri aku...dan x lame ag aku bakal menjejakkan kaki ke alam pekerjaan...huhuhuhu...terxcited la plak nak masok alam pekerja...hahahaha...ntah best ntah tidak la aku pown x tau gak....

Aku sebenarnyew x sabar sesangat nak abes coz aku nak tidur tidur tidur dan setidurnya...hahaha...biar aku puas dan puas coz aku mmg x cukup tito masa time berpraktikal dulu...org kate pew nak balas dendam la nie...hahahaha...tidur makan...tidur makan...tidur makan...perghhhh alamak nyew semakin nomei la aku jawabnyew...hahahaha....bior lerrr...nak nomei pown nomei lerrrr...malas dah aku nak kesah...ahahahahaha....

K la dah2 la tue nak merapu nyew...aku nak sambung wak assignment lak...hahaha...adiosssss....

No comments:

Post a Comment