Sunday, April 24, 2011

Bersengkang MATA ciapkan assignment....

Assalamualaikum...hai seme dan ku ucapkan selamat dan selamat ntuk kalian seme...aku nk story sket sal assignment aku nie, aku bersengkang mata selama 3 ari gak la nak ciapkan assignment nie..makan minum aku seme x terurus dok nak ciapkan mendew nie...dan skrang aku menarik nafas lega coz berjaya ciapkan ngan jaya nyew...huhuhu...nie ler assignment yg aku telah ciapkan....


nie la assignment aku...tebalkan...aku pown cam x caya jew aku menghasilkan assignment setebal nie...ciap dew gambar aku ag tue..bangga kot..hahahahaha....

nie pown assignment aku gak...amacam ok x...kat atas assignment aku tue dew la buku log time praktikal..buku nie aku kene sepenuhkan sebanyak 1000 case semasa aku dok berpraktikal 4 bulan d HKL..pening kepala gak la nak ciap kan benda alah nie...tapi kini ku menarik nafas lega....



p.s : saje jew aku edit gambar nie...dah lame x mengedit gambar nie...al maklumlah org busy la katekan...hahahaa...lepas nie aku leh full time focus meengedit gambar la coz sesi pembelajaran aku dah tamat, cuma tunggu kerja ja selama 4 bulan gamak nyew...hahah...horray horray horray holiday holiday holiday...hong kong tunggu kedatangan aku ya....huhuhuhuhu....k la mata aku pown dah berat nie...sleep lu...nyte oaalllzzz...

No comments:

Post a Comment